只因小起是只猫Zz

Because I - Lasse Lindh

作曲 : 김희진/남혜승
作词 : 김희진/Lasse Lindh
There’s a little story
有一个小故事
of a night your star’s alight
在你的星星闪亮的夜晚
It seems a little tired
它看起来有些疲惫
Maybe it was just a dream
可能那仅是一个梦

First time I saw into
第一次我看进
your eyes your eyes your eyes
你的眼睛 你的眼睛 你的眼睛
it seized me
它吸引了我
Like a dream I’d never dreamed before
像一个我从未做过的梦
I’d never seen a rainbow
我从没看过一道彩虹
closing down my rainy days
关闭我的阴雨天
Hate to see the shadows
讨厌看到影子
fading on my weary eyes
在我疲惫的眼中褪色
You just come and
你过来
smile again again again
一次次地笑
come save me
来拯救我
In the glitter of this spark
在这火花的闪光中
I’m waiting here
我在这等候
In this moonlight on the ocean
在海上的这月光中
Don’t say it’s just my illusion
不要说这只是我的幻想
Because I’ll love you
因为我将爱你
more than I need you
胜过我需要你
Now coming to my heart
现在走进我心中
And I can get through the tides
我能越过潮汐
with you for better days
和你为了更好的时光
Because I’ll never let you down forever
因为我将永远不会让你难过
come and feel my faith
来感受我的信心
Stay in me
和我在一起
And be near
靠近一点
When you’re lost in the paradise
当你在天堂迷失时
you never had
你绝不会
With these lonely hands
感到孤独
I’ll hold your hands
我会握住你的手
Because I’ll love you more than
因为我会爱你胜过
I need you oh
我需要你
Can’t you see my love
你看不到我的爱么
Now I can get through the tides
现在我能越过潮汐
with you in better days
和你在更好的时光
Because I’ll never let you down forever
因为我将永远不会让你难过
Can’t you feel my faith
你感受不到我的信心么
Stay in me
和我在一起
And be near
靠近一点
If you gonna come to me tonight
如果你今夜来我身边
I’ll sing along your dream
我会歌唱你的梦
If you gonna go to shines the star
如果你要让星星闪亮
I’ll shines the dark away
我会发光赶走黑暗
And if you gonna let me in your heart
如果你要让我在你心中
I’ll let your love take me back to life
我会让你的爱把我带回生活
Because I’ll love you
因为我将爱你
more than I need you
胜过我需要你
now coming to my heart
现在走进我的心
And I can get through the tides
我能越过潮汐
with you for better days
和你为了更好地时光
Because I’ll never let you down forever
因为我永远不会让你难过
Come and feel my faith
来感受我的信心
Stay in me
和我在一起
And be near
靠近一点
Because I’ll pray
因为我将祈祷
Because I’m now lovin’ you
因为我现在爱你
With all I am all my heart
用我的心和我的一切


评论
热度(10)

(ര̀⍨ര́)و ̑̑༉ Magical girl ٩✺◟(∗❛ัᴗ❛ั∗)◞✺

© 只因小起是只猫Zz | Powered by LOFTER