只因小起是只猫Zz

Payphone - Tiffany Alvord

I’m at a payphone trying to call home
我在电话亭里尝试给家打电话
All of my change I spent on you
为你我花去了所有的零钱
Where have the times gone
时间流逝
Baby, it’s all wrong
宝贝 全错了
Where are the plans we made for two?
我们的二人世界的计划哪去了?
Yeah, I, I know it’s hard to remember
我知道这很难记起

The people we used to be
我们原先的样子
It’s even harder to picture
更难的是想象
That you’re not here next to me
你不在我身旁
You said it’s too late to make it
你说为时已晚
But is it too late to try?
是不是也太难挽回?
And in our time that you wasted
你耗费在我们一起的时间
All of our bridges burned down
我们没有回头路可走
I’ve wasted my nights
我度过的夜晚
You turned out the lights
你照亮了它
Now I’m paralyzed
现在我麻木了
Still stuck in that time
还停留在
When we called it love
我们称知于爱的时光
But even the sun sets in paradise
但就算是天堂,也有日落的时候
I’m at a payphone trying to call home
我在电话亭里尝试给家打电话
All of my change I spent on you
为你我花去了所有的零钱
Where have the times gone
时间流逝
Baby, it’s all wrong
宝贝 全错了
Where are the plans we made for two?
我们的二人世界的计划哪去了?
If happy ever after did exist
如果快乐确实存在
I would still be holding you like this
我还是会像这样和你相拥
All those fairy tales are full of it
那些童话故事是骗人的
One more stupid love song, I’ll be sick
再来一首白痴爱情歌曲我会厌倦
Oh you turned your back on tomorrow
你转身逃避了明天
‘Cause you forgot yesterday
因为你把昨天给遗忘
I gave you my love to borrow
我给了你我的心
But you just gave it away
而你却将它遗弃
You can’t expect me to be fine
你不用期望 我过得好不好
I don’t expect you to care
我也不期望你会关心
I know I’ve said it before
我知道我曾经说过
But all of our bridges burned down
但是我们已经没有回头路可走
I’ve wasted my nights
我度过的夜晚
You turned out the lights
你照亮了它
Now I’m paralyzed
现在我麻木了
Still stuck in that time
还停留在
When we called it love
我们称知于爱的时光
But even the sun sets in paradise
但就算是天堂,也有日落的时候
I’m at a payphone trying to call home
我在电话亭里尝试给家打电话
All of my change I spent on you
为你我花去了所有的零钱
Where have the times gone
时间流逝
Baby, it’s all wrong
宝贝 全错了
Where are the plans we made for two?
我们的二人世界的计划哪去了?
If happy ever after did exist
如果快乐确实存在
I would still be holding you like this
我还是会像这样和你相拥
All those fairy tales are full of it
那些童话故事是骗人的
One more stupid love song, I’ll be sick
再来一首白痴爱情歌曲我会厌倦
Now I’m at a payphone
现在我在电话亭里
Now forget that
忘记
I’ll be out spending all this money
为你我花去了所有的零钱
While you’re sitting round wondering
而你还坐在那里困惑时
Why it wasn’t you who came up from nothing
为什么从一开始你无法成功
Made it from the bottom, now when you see me I’m stunning
从最底层开始做起,现在的我是多么出色
And all of my cars start with a push of a button
我所有的车都有个自动化的按钮
Telling me the chances I blew up or whatever you call it
提醒我我所错过的所谓的机遇,或是随你如何称呼
Switch the number to my phone so you never could call it
我换了电话号码这样你永远无法打给我
Don’t need my name on my show, you can tell it I’m ballin’
我不用自我介绍,你也可以我说很夸大
Swish, what a shame could have got picked
唉.真可惜你没有被眷顾
Had a really good game but you missed your last shot
一个多么好的机会而你错过了
So you talk about who you see at the top
而你说的那些地位崇高的人
Or what you could have saw
或是那些过去的丰功伟业
But sad to say it’s over for
都不算什么
Phantom pulled up, valet open doors
打开了劳斯莱斯的车门
I’m like go away, got what she was looking for
老子我要闪人了,你寻找的东西你找到了吗?
Now it’s me who they want
现在他们需要的是我
So you can go and take that little piece of trash with you
所以你就跟你的垃圾一起走吧
I’m at a payphone trying to call home
我在公共电话前试着打回家...
All of my change I spent on you
我所有的钱都花在你身上
Where have the times gone
过去的时光跑哪去了
Baby, it’s all wrong
宝贝 全错了
Where are the plans we made for two?
我们的二人世界的计划哪去了?
If happy ever after did exist
如果快乐确实存在
I would still be holding you like this
我还是会像这样和你相拥
All those fairy tales are full of it
那些童话故事是骗人的
One more stupid love song, I’ll be sick
再来一首白痴爱情歌曲我会厌倦
Now I’m at a payphone
现在...我在电话亭内..


评论
热度(5)

(ര̀⍨ര́)و ̑̑༉ Magical girl ٩✺◟(∗❛ัᴗ❛ั∗)◞✺

© 只因小起是只猫Zz | Powered by LOFTER